شیعه و دیگر هیچ (shi'a and any other)

"Every day is Ashura, and every land is Karbala"

شیعه و دیگر هیچ (shi'a and any other)

"Every day is Ashura, and every land is Karbala"

شیعه و دیگر هیچ  (shi'a and any other)

دلم که می‌گیرد، حجم دنیا کمتر و کمتر می‌شود؛دلم که می‌گیرد، آفتاب مدام رو به زوال است؛
دلم که می‌گیرد، ابرها همه سیاه می‌شوند و بارانی؛دلم که می‌گیرد، نسیم طوفانی می‌شود؛
اما همیشه دلم که می‌گیرد، خدا نزدیک‌ترین است.
از نگاه شما سپاسگزارم.


پیوندهای روزانه

امام علی (علیه السلام)

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ

برپایه تحلیلی ژرف از گذشته، آینده را پیشبینی کن که جریان های گذشته و آینده همسانند

امام علی (ع)

 

Base on the deep analyzing of past times you can forecast the future, because the happenings of past and future are same. Imam Ali (peace be upon him)

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی