شیعه و دیگر هیچ (shi'a and any other)

"Every day is Ashura, and every land is Karbala"

شیعه و دیگر هیچ (shi'a and any other)

"Every day is Ashura, and every land is Karbala"

شیعه و دیگر هیچ  (shi'a and any other)

دلم که می‌گیرد، حجم دنیا کمتر و کمتر می‌شود؛دلم که می‌گیرد، آفتاب مدام رو به زوال است؛
دلم که می‌گیرد، ابرها همه سیاه می‌شوند و بارانی؛دلم که می‌گیرد، نسیم طوفانی می‌شود؛
اما همیشه دلم که می‌گیرد، خدا نزدیک‌ترین است.
از نگاه شما سپاسگزارم.


پیوندهای روزانه

امام سجاد (علیه السلام)

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

 امام سجاد (علیه ‌السلام):
کانَ [رسولُ الله] إذا أوَى إلىَ مَنْزِلِهِ، جَزَّءَ دُخُولَهُ ثَلاثَةَ أجْزَاءٍ: جُزْءاً لِلَّهِ، وَجُزْءاً لِأهْلِهِ، وَجُزْءاً لِنَفْسِهِ.
پیامبر (صلی الله علیه و آله) وقت خود را در منزل سه قسمت می‌کرد: بخشی برای خدا، بخشی برای خانواده و بخشی برای خویش

The holy Prophet (p.b.u.h.) divided his time at home into three parts; a part for (worshipping) Allah, a part for his family and a part for himself. 
مکارم الأخلاق، ج 1، ص 44

نظرات  (۱)

سلام
زیبا یود
 به روزیم با شهید جانم
www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
سلام.
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی