شیعه و دیگر هیچ (shi'a and any other)

"Every day is Ashura, and every land is Karbala"

شیعه و دیگر هیچ (shi'a and any other)

"Every day is Ashura, and every land is Karbala"

شیعه و دیگر هیچ  (shi'a and any other)

دلم که می‌گیرد، حجم دنیا کمتر و کمتر می‌شود؛دلم که می‌گیرد، آفتاب مدام رو به زوال است؛
دلم که می‌گیرد، ابرها همه سیاه می‌شوند و بارانی؛دلم که می‌گیرد، نسیم طوفانی می‌شود؛
اما همیشه دلم که می‌گیرد، خدا نزدیک‌ترین است.
از نگاه شما سپاسگزارم.


پیوندهای روزانه

امام رضا (علیه السلام)

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ب.ظ

امام رضا (علیه السلام):
أبْلِغْ شِیعَتَنا أنَّهُم إذا قامُوا بِما اُمِرُوا، أنَّهُم هُمُ الفائِزُونَ یَومَ القِیامَةِ.
به شیعیان ما پیغام ده که اگر به آنچه فرمان داده شده‌اند عمل کنند، همانان رستگاران روز رستاخیزند

Tell the shias if they act upon what they have been commanded, they would be thriving on resurrection day. 
بحار الأنوار، ج 68، ص 179

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی